torsdag 16 oktober 2014

Stickcafé

Idag var jag på stickcafé för första gången, tillsammans med en kompis. Det var supermysigt! Jag tyckte det var kul att få träffa lite andra som delar samma intresse för stickning som jag har. Det blir ju lätt bara en själv och stickningen annars :P Inte nog med att det var kul att får träffa lite nya människor så var det ett skönt avslut på en lite halvtråkig dag. Jag längtar redan tills nästa gång.

Jag stickade färdigt mudden på strumpa nummer 2 i dag under stickcafét, så nu börjar jag äntligen bli färdig med mina vardagsstrumpor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.