onsdag 17 september 2014

I'm Fine Thank You - Ladies Code

Idag har det gått två veckor sedan den tragiska bilolyckan drabbade Ladies Code, som ledde till att två av medlemmarna miste livet. Jag har fortfarande lite svårt att fatta att EunB och RiSe inte längre finns, och det kommer nog ta ett bra tag innan jag verkligen kan förlikas med att de inte länge finns.

I förrgår släpptes en hyllningsvideo till EunB och RiSe ackompanjerad av deras låt I'm Fine Thank You, vilket jag tycker var en fin gest av Polaris Entertainment.

Oneul haruman I cry yeongwonhi haengbokhagil good bye / Gakkeumeun nae saenggage useodo joha / I’m fine thank you Thank you

That day I cried, its goodbye forever in order to be happy / Sometimes I laugh at something / I’m fine thank you, thank you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.