onsdag 22 mars 2017

Hundra inlägg senare

Under en tid har jag har jag inte alls känt mig särskilt motiverad att blogga. Mesta dels är det på grund av den bloggportal som jag använder mig av. Den känns på något sätt begränsande och krånglig, vilket att ha gjort att det inte varit särskilt kul att blogga under en längre tid.

Så i höstas när jag hade publicerat ungefär 85 inlägg på bloggen bestämde jag mig för att publicera ytterligare 15 inlägg. Om jag hade samma känslor inför bloggen när jag publicerat mina hundra inlägg så skulle jag lägga ner bloggande här. Och nu hundra inlägg senare har jag samma känslor över att blogga här.

Så detta innebär att detta blir det sista inlägget på den här bloggen. Men det betyder inte att det är helt slut för mitt bloggande. Utan från och med nu kommer jag göra det från iknitsweaters.wordperess.com! Den nya bloggen är inte helt färdig fixad än, utan det skall läggas till lite saker och ting men det är i alla fall på gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.