fredag 25 mars 2016

Pom-pom bokmärke

Förra veckan började jag läsa en ny bok, men som vanligt så hittade jag inte något utav mina bokmärken när det var dags att lägga undan boken. Jag avskyr verkligen att vika sidorna i böcker, så var jag tvungen att göra ett eget bokmärke. Med inspiration från en Buzzfeed artikel gjorde jag ett enkelt pom-pom bokmärke.

Jag inte tycker om att sticka i akrylgarn, så var detta ett utmärkt projekt att få slut lite akrylgarnet som finns i garnförrådet och eftersom att de var så enkla att göra kommer jag nog göra några fler i framtiden.


Instruktionerna till bokmärket finns här.

3 kommentarer:

  1. Oj, vilken fantastisk lista! Wow, den måste jag spara. Vill göra typ allt. Väldigt fin pompom du gjort också :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den fantastisk. Jag hittade jätte många intressanta projekt på listan :)
      Tack!

      Radera

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.