torsdag 25 augusti 2016

Stickpåse av påslakan

För ett par år sedan förstörde min salige kanin ett påslakanset som jag inte kände för att slänga då jag verklige gillade mönstret. Så de senaste åren har påslakansetet legat i min garderob och väntat på att jag skall klippa i det. Jag har länge funderat på vad jag skulle göra med det och under sommaren kom jag på att jag skulle göra en stickpåse. Så i helgen gjorde jag klippte jag ut alla delar och sydde ihop en stickpåse. Jag blev väldigt nöjd med resultatet och kan nog tänka mig att göra en till.

Med stickpåsen kunde jag kryssa i två rutor på Sybingon:
√ Sy en tygpåse 
√ Återbruka något

2 kommentarer:

Jag sätter stort värde på alla era kommentarer! Om du inte vill kommentera som Anonym kan du välja alternativet "namn/url" under kommentera som. Där fyller du bara i ditt namn och skriver din kommentar, så är det bara att publicera den sen. Vill du även få mejl om svar på din kommentar klickar du bara i rutan "Avisera mig" innan du skickar din kommentar.